2. Ako funguje rezervácia termínu?

V prvom rade je potrebné uhradiť cenu výkonu, ku ktorej sa rezervácia termínu vzťahuje.

Konkrétny termín si môžete zarezervovať tak, že zavoláte na našu kliniku na +421 2 210 123 10, dozviete sa možnosti voľných termínov a z nich si vyberiete. Výber vám potvrdíme aj niektorým z dohodnutých spôsobov komunikácie – SMS, email, a podobne. To isté platí, ak si termín zarezervujete osobne pri vašej návšteve kliniky.

Okrem toho pripravujeme aj možnosť online rezervácie, či už v rámci funkcionality našej internetovej stránky alebo mimo nej. V takomto prípade si na Vašom zariadení budete môcť zobraziť kalendár s možnosťami voľných termínov na výber. Ak uskutočníte výber termínu, tento vám potvrdíme a potvrdenie zašleme aj niektorým z dohodnutých spôsobov komunikácie.

Pripomíname, že pred rezerváciou termínov na niektoré výkony je potrebné, aby ste nám poskytli nutnú súčinnosť. Napríklad, ak ste si objednali odborné zhodnotenie zdravotného stavu, (Vstupný obraz), termínu osobného stretnutia musí predchádzať poskytnutie anamnestických údajov v dostatočnom predstihu aspoň 24 hodín.

Termíny v rámci niektorého z programov starostlivosti si môžete vyberať z možností, ktoré Vám ponúkneme tak, aby čo najlepšie vyhovovali prednastavenej frekvencii programu.