Náš tím

Po PhD štúdiu na LFUK atestovala v odbore detská psychiatria. Pôsobila na Psychiatrickej klinike v Martine, vo vlastnej pedopsychiatrickej ambulancii, ako výskumníčka v Akademickom centre pre výskum autizmu, ako diagnostička v Autistickom centre Andreas a ako lektorka pre odbor liečebnej pedagogiky na Pedagogickej fakulte UK.
Je absolventkou 4-ročného life-koučingového výcviku v Prahe, Son-Rise programu online v ATCA v USA, 2. stupňa Handle prístupu terapie vývinových porúch, absolvovala semináre DIRFloortime u detí s autizmom, Senzorická integrácia v pedagogike, cyklus kurzov práce v Snoezelene, viacerých kurzov dotykových terapeutických metód vrátane kraniosakrálnej terapie a metamorfnej techniky, je aromaterapeutkou pre dušu a TIR (trauma incident reduction) facilitátorkou. Aktuálne je vo výcviku 3.stupňa Handle prístupu pre screenerov.
Spolupracovala s viacerými rodičovskými centrami na prednáškach o výchove, pre ktoré vytvorila a viedla hudobno-pohybové kurzy pre deti.
Niečo osobné: má rada spev, študovala ho na Konzervatóriu v Bratislave. Oddych si dopraje pri Marvelovkách a šoférovaní.

Jej srdcovkou sú psychózy, ale aj práca s LGBTQIA+ komunitou, zaujíma sa aj o súčasnú epidémiu úzkostne-depresívnych stavov.
Ako členka neziskovej organizácie No more stigma sa s komunitou psychológov a psychiatrov snaží o destigmatizáciu starostlivosti o duševné zdravie. Rada prednáša na odborných podujatiach.
Po štúdiu na LFUK pracovala v Pinelovej nemocnici v Pezinku a následne na Psychiatrickej klinike LFUK a UNB Staré Mesto.
Niečo osobné: Je hrdou majiteľkou dvoch rozmaznaných mačiek.

Štúdium jednoodborovej psychológie ukončila v r. 2009 na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. V roku 2016 ukončila 5-ročný výcvik v Kognitívne behaviorálnej terapií (KBT) a v roku 2019 získala špecializáciu v odbore Klinická psychológia. Je zapísaná v registri Komory psychológov a Slovenskej psychoterapeutickej spoločnosti.
Má viac ako 10-ročnú prax s individuálnou a skupinovou psychoterapiou, psychoedukačnými skupinami a psychodiagnostickými vyšetreniami. Venovala sa primárne dospelým a adolescentom so závislosťou, ale aj širokou škálou ďalších problémov (najmä depresie, úzkosti, panické poruchy, poruchy príjmu potravy a pod.).
Absolvovala viaceré odborné workshopy a semináre (Základný kurz v Rorschachovej metóde, Test ruky, Využitie kresby pri otváraní témy rodina, Arteterapia a ďalšie). Aktívne sa zúčastňuje na odborných medzinárodných konferenciách. Má dlhoročné skúsenosti s telefonickou krízovou intervenciou pre deti aj dospelých.
Niečo osobné: rada číta knihy, stanuje v prírode, energiu čerpá pri dance barre a pilatese.

Témy jej klientov sú najmä: školská neúspešnosť, adaptácia na školu, ťažkosti pri čítaní, písaní, počítaní, ťažkosti s pozornosťou a sústredením sa.
Ponúka psychoterapiu adolescentov a dospelých klientov. Pre deti zase diagnostiku porúch učenia (ŠVPU), reedukáciu a stimulačné programy na rozvíjanie funkcií dôležitých pre učenie sa.
Absolvovala viaceré odborné workshopy a semináre ako napr. detské písmo ako obraz osobnosti dieťaťa, splývavé čítanie, chaos a poriadok vo vzťahoch, výchova k zdravému životnému štýlu, práca so schémami.
Vytvorila stimulačný program pre predškolákov a program pre deti ZŠ, ktorí sú neúspešní v školskom prostredí.
Štúdium liečebnej pedagogiky (Pdf UK) ukončila v roku 1996. V roku 2002 získala doktorát z odboru špeciálna pedagogika. Absolvovala výcvik v Kognitívno-behaviorálnej terapii a od roku 2014 je zapísaná v registri Slovenskej komory iných zdravotníckych pracovníkov. V roku 2020 získala špecializáciu v odbore Liečebná pedagogika na SZU v Bratislave.
Má rada výzvy a medzi jej celoživotné patria práca, rodina a Tatry.

Je klinická psychologička, v rámci kliniky Calma sa venuje sexuologickým témam, predovšetkým ženským a mužským sexuálnym dysfunkciám, adolescentom a dospelým v procese tranzície a otázkam sexuality v detskom veku.

Vyštudovala odbor psychológie na Filozofickej fakulte Masarykovej univerzity v Brne. Aktuálne je vo výcviku v tanečno-pohybovej terapii. Absolvovala kurz krízovej intervencie tvárou v tvár v Prahe, v dištančnom psychologickom a sociálnom poradenstve a v Son-Rise programe online, ktorý je zameraný na terapiu autizmu. Vykonávala stáž v Národnom autistickom ústave v Prahe. Má skúsenosti s prácou na krízovej linke a v poradenstve pre deti a mladistvých. Je absolventkou kurzu Neurovývinovej stimulácie v Inštitúte neuro-vývojovej terapie a stimulácie (INVTS) a absolvovala prvý modul INPP terapie neuromotorickej nezrelosti v Instituto de Psicología Neuro-Fisiológica v Španielsku. Má ukončený kurz individualizovaného sluchového tréningu JIAS.
Zaujíma sa o vývin dieťaťa a úlohu pretrvávajúcich primitívnych reflexov a senzoricko-senzitívnej integrácie v rámci rôznych ťažkostí detí.
Niečo osobné: jej srdcovkou je tanec, jóga a dlhé prechádzky v horách so svojim psom a rodinou

Je absolventkou FiF UK v odbore psychológia. Po ukončení štúdia sa niekoľko rokov venovala diagnostike a terapii detí a teenagerov v Centre pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie. Neskôr pracovala ako psychologička v ambulancii klinickej psychológie. Má tiež skúsenosti s prácou v korporátnej sfére.
Absolvovala vzdelávanie v krízovej intervencii, práci s terapeutickými kartami, diagnostike a terapii v metóde Sindelar, hypnóze a autogénnom tréningu. Vyše desať rokov sa venuje Proces orientovanej psychológii.
Orientuje sa na terapiu depresií, úzkostných stavov, vzťahové problémy a sebarozvoj. Jej obľúbenou témou je ADHD u dospelých klientov.
Niečo osobné : rada sa neustále vzdeláva, miluje knihy, hudbu, tanec a oceán

Zaujíma sa o problematiku emocionality, sebadôvery a zlepšenia celkového života dieťaťa. Baví ju terapeutická aj diagnostická práca s deťmi.
Vyštudovala odbor Psychológia na Univerzite Komenského v Bratislave. Magisterské štúdium ukončila v roku 2016. V psychológií sa najprv zaoberala pracovnú sférou, v ktorej má aj prvé skúsenosti. Pracovala na personálnom oddelení, kde sa okrem iného spolupodieľala aj na vytvorení projektu zameraného na zlepšenie zamestnateľnosti študentov s poruchou autistického spektra. Už viac ako 3 roky sa zameriava na priamu terapeutickú prácu s deťmi. Má skúsenosti z viacerých oblastí, ako napríklad terapeutická práca s deťmi s PAS modelom ESDM, rodinné poradenstvo, sluchový tréning JIAS. Najviac ju aktuálne v práci baví tzv. Sandplaying, ktorý je vhodný pre široké spektrum ťažkostí u detí aj adolescentov. Rada robí osvetu poruchám autistického spektra a dôležitosti starostlivosti o duševné zdravie.
Má ukončený kurz Sandplaying s nadstavbou využitia pre klientov po traumatickom zážitku, kurz Projektívne metódy, ADOS-2, sluchový tréning JIAS, tréning fonematického uvedomovania podľa Eľkonina, INPP školský intervenčný program.
Niečo osobné: rada číta knihy, chodí na koncerty, fotí prírodu a čerpá energiu pri mori na slnku.

Vyštudovala psychológiu na Trnavskej Univerzite v Trnave.
Už počas štúdia pracovala s deťmi s poruchou autistického spektra. Pôsobila v autistickom centre Andreas ako diagnostik a terapeut.
Absolvovala výcvik v Terapii hrou, Filiálnej terapií (v Inštitúte terapie hrou) ako aj štúdium behaviorálneho
technika na Masarykovej univerzite a mnoho ďalších školení v rámci aplikovanej behaviorálnej analýzy
ako aj Son-Rise program online v ATCA v USA zameraný na terapiu autizmu.
V rámci Calmy pracuje s osobami s poruchou autistického spektra, s nadanými osobami, osobami z komunity LGBTIA+, vedie kurz filiálnej terapie a je súčasťou STEPS programu.
Niečo osobné: joga, káva, knihy.
Pracuje PCA (person-centred approach) – teda na človeka zameraným prístupom, ktorý vychádza z hlbokej úcty voči jednotlivcovi, jeho osobitosti a vlastným rozhodnutiam. Vo svojej práci sa tiež inšpiruje konceptom mindfulness. Prostredníctvom prirodzeného, nedirektívneho rozhovoru sprevádza klientov na ceste k lepšiemu porozumeniu sebe samým. Je presvedčená, že každý z nás je schopný sám riadiť svoj život smerom k väčšiemu naplneniu. Svoju úlohu vidí v poskytovaní bezpečného priestoru bez hodnotenia, v ktorom zákonite rastie zdravá sebadôvera a sebaprijatie. Napomáha klientom odhaľovať ich vlastné vnútorné zdroje a schopnosť nachádzať vlastné funkčné riešenia svojich problémov.
Štúdium jednoodborovej psychológie ukončila v r. 2016 na FiF UK v Bratislave. V roku 2021 ukončila výcvikový program “Poradenstvo a psychoterapia zameraná na klienta” na Českom institute PCA v Brne, následne v r. 2022 aj jeho supervíznu časť. V súčasnosti sa na rovnakom inštitúte vzdeláva v metódach somato-psychickej rezonancie, ktoré rozširujú klasickú verbálnu
terapiu o prácu s telom. V roku 2017 absolvovala kurz Mediácie a navštevovala kurz Motivačné rozhovory. Má niekoľkoročné skúsenosti s prácou na krízovej linke pre deti a priamou prácou v treťom sektore s ľuďmi v akútnej a chronickej psychosociálnej kríze.
Niečo osobné: energiu vybíja i dobíja behom, má rada francúzske filmy, stolové hry, hory a more

Vyštudovala odbor liečebná pedagogika na Pedagogickej fakulte UK v Bratislave. V diplomovej práci sa venovala inklúzii dieťaťa s poruchou autistického spektra v materskej škole. Svoju prax vykonávala v špeciálnej triede pre deti s poruchami autistického spektra, v domove sociálnych služieb, kde pracovala najmä s ľuďmi s viacnásobným postihnutím a v centre zameranom na diagnostiku a liečbu porúch pamäti. Počas magisterského štúdia absolvovala terapiu hrou, arteterapiu a psychomotorickú terapiu. Absolvovala Son-Rise program online v ATCA v USA zameraný na terapiu autizmu a cyklus kurzov práce v multisenzorickom prostredí (Snoezelen). Je členkou PRO LP Asociácie liečebných pedagógov.
Niečo osobné: rada počúva true crime podcasty, číta knihy a chodí do prírody.

Zaujíma sa o problematiku vzťahovej väzby, možnosti jej diagnostiky v detskom veku a o pervazívne vývinové poruchy.
Je frekventantkou výcviku v katatýmne-imaginatívnej psychoterapii, absolvovala kurz autogénneho tréningu a viaceré semináre zamerané na prácu s deťmi (preventívny program, program na rozvoj pozornosti, neverbálne techniky, vzťahy v rodine, terapia hrou).
Po skončení štúdia psychológie na FiFUK pôsobila ako psychológ v škole a v Centre špeciálno-pedagogického poradenstva pre deti so zrakovým postihnutím v Bratislave. Pracovala aj v súkromnej psychologickej ambulancii Psychoterra s.r.o.
Má dlhoročnú prax v oblasti práce s deťmi a adolescentmi s rôznymi typmi ťažkostí (trauma, autizmus, viacnásobné zdravotné znevýhodnenie, úzkosti, neurózy, poruchy správania).
Venuje sa aj prekladu odbornej literatúry.


Vyštudovala jednoodborovú psychológiu na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Má viac ako 10 ročnú prax v práci dominantne s detskou ale aj dospelou klientelou. Pracovala ako zástupkyňa v pedagogicko – psychologickej poradni, kde sa zameriavala na emocionálne, osobnostné a vývinové problémy detí a dospievajúcich.
Realizovala sa ako dobrovoľníčka v nízkoprahovom centre. Je odborným garantom Života bez závislostí v Poprade. Vytvárala preventívne programy pre deti a dospievajúcich a venovala sa aj ich lektorovaniu.
Pracovala tiež s rozvojovými skupinami nadaných detí. Jej srdcovými témami sú práca s úzkosťou, neistotami, vzťahovou oblasťou (vzťah k sebe a k ostatným).
Nosným smerom sa pre ňu stala gestalt terapia. Okrem toho absolvovala napr. integratívnu prácu s motiváciou a zmenou s deťmi a adolescentmi v rodinách, kurzy krízovej intervencie, kurzy diagnostiky vzťahovej väzby, výcvik vo facilitácii malých skupín a veľkých skupín a mnohé ďalšie.
Niečo osobné: rada číta, športuje, miluje prírodu

Štúdium medicíny skončila v roku 2006 na Lekárskej fakulte Ľvivskej národnej lekárskej univerzity.
Psychiatrickú prax získala na Psychiatrickej klinike Lekárskej fakulty Univerzity Komenského (LF UK) a Univerzitnej nemocnice Bratislava (UNB). Má pracovné skúsenosti z psychiatrickej ambulancie, akútneho psychiatrického oddelenia, otvoreného psychiatrického oddelenia a gerontopsychiatrického oddelenia. Vykonávala pohotovostné služby.
Dva roky pracovala ako asistentka na Lekárskej fakulte Univerzity Komenského.
Spolupracuje s Ligou za duševné zdravie.
Zaujíma sa o problematiku porúch spánku, ADHD u dospelých, ako aj o organické psychické poruchy, psychické poruchy pri neurologických ochoreniach a iné.
Za dôležitý považuje komplexný prístup v starostlivosti o duševné zdravie, teda okrem farmakoterapie aj využívanie individuálnej a skupinovej psychoterapie, arteterapie, muzikoterapie a ďalších.
Duševné a telesné zdravie tvoria jeden celok, vzájomne sa ovplyvňujú, pôsobia na kvalitu života človeka, a preto je dôležité sa starať o svoje zdravie.
Niečo osobné: má rada hudbu, kvety, prechádzky, ping-pong, stretnutia s kamarátmi.

Štúdium psychológie absolvovala na Filozofickej fakulte UK v Bratislave. Pracovala ako školská psychologička na strednej odbornej škole v Bratislave, neskôr v zariadení Centra poradenstva a prevencie v Bratislave, kde sa venovala individuálnemu poradenskému procesu a psychodiagnostike.
V psychodiagnostike využíva rôzne metódy, ako je Rorschachov test, OPD-2 rozhovor a tvorba diagnostickej úvahy, ktorá berie do úvahy aj kvalitatívnu zložku diagnostického procesu.
V terapii využíva postupy hlbinnej psychodynamickej psychoterapie, t.j. metódu rozhovorom zameraným na uvedomenie si nevedomého. Pri práci využíva kladenie otázok, klarifikáciu či interpretáciu.
Naďalej sa vzdeláva v klinickej psychológii na FIF UK v Bratislave, a tiež v rôznych psychodiagnostických metódach.
Niečo osobné: rada trávi čas prechádzkami mestom.

Je frekventantom výcviku Katatýmne imaginatívnej psychoterapie. Má absolvovaný kurz krízovej intervencie a bol tiež frekventantom kurzu expresívnej arteterapie.
Jeho predošlá prax zahŕňa prácu s teenagermi a dospelými v krízovom nízkoprahovom klube, takisto dištančné poradenstvo a krízovú intervenciu s mladými ľuďmi a deťmi v online priestore.
Má tiež skúsenosti s prácou s deťmi s poruchami autistického spektra.
Pracoval v dome sociálnych služieb ako odborný pracovník predovšetkým s ľuďmi s psychotickými poruchami schizofrenického spektra.
Bol členom tímu prvej psychologickej pomoci na slovensko – ukrajinských hraniciach pre ľudí ohrozených vojnovým konfliktom.
Dlhodobo sa venuje meditácii a mindfulness (absolvovaný kurz Mindfulness Based Stress Reduction).
Niečo osobné: hrá na hudobné nástroje

Absolvovala magisterské štúdium na fakulte psychológie Paneurópskej vysokej školy v Bratislave. V minulosti sa venovala deťom s poruchami autistického spektra v procese edukácie. Absolvovala online kurz Autism Treatment Center of of America programu Son-Rise. Momentálne sa vzdeláva v oblasti neuro-vývinovej terapie a stimulácie v Cortex Academy.
Zaujíma sa o vývin dieťaťa, neuropsychológiu a priťahajú ju témy pozitívnej psychológie.
Niečo osobné: hra na klavír, prechádzky so svojim psom

Vyštudovala klinickú logopédiu na PFUK v Bratislave.
Jej hlavnou odbornou náplňou je prevencia, diagnostika a terapia porúch narušenej komunikačnej schopností u detí, ako aj u dospelých pacientov. Ponúka intervenciu širokého spektra rôznych komunikačných ťažkostí, pri ktorých využíva techniky, cvičenia, hry a komunikačné stratégie, ktoré nenásilnou formou pomáhajú v rozvoji jazykových schopností a prihliadajú na potreby každého jednotlivca.
Zúčastnila tvorby projektu študentov z FIIT STU – Speekle, kde spoločne vytvorili niekoľko logopedických aplikácií pre zlepšenie efektivity a hravej formy logopedickej intervencie.
Pre zvýšenie svojej odbornosti sa pravidelne zúčastňuje rôznych workshopov a seminárov ako sú napríklad semináre v oblasti porúch hlasu, PAS problematiky, myofunkčných porúch, porúch prehĺtania, afázií a podobne.
Absolvovala špecializačné štúdium a získala atestáciu v odbore Klinická logopédia, kde témou jej špecializačnej práce boli poruchy prehĺtania u dospelých hospitalizovaných pacientov.
Niečo osobné: spev, badminton, cestovanie

Po ukončení stredoškolského štúdia začala pracovať ako detská sestra na internom oddelení NsP Kramáre. V rokoch 2003 – 2008 študovala na VŠ zdravotníctva a sociálnej práce sv. Alžbety v Bratislave, kde získala titul Mgr. v odbore Ošetrovateľstvo. Popri štúdiu zároveň pracovala v zdravotníckych zariadeniach ako sestra a koordinátorka zdravotnej starostlivosti.
V roku 2012 – 2016 študovala tradičnú čínsku medicínu v Prahe, štúdium ukončila ako Terapeut TČM diplomom z Tianjinskej univerzity v Číne. Venuje sa diagnostike, akupunktúre, fytoterapii, diagnostike z jazyka, bankovaniu, moxovaniu, guashi. Svoje vedomosti dopĺňa postgraduálnym vzdelávaním v oblasti fytoterapie, gynekológie, dermatológie, neurológie, urológie, liečbe bolesti…
V rokoch 2017 a 2019 absolvovala stáže v Chengdu university of traditional chinese medicine v Číne.
Posledných 5 rokov pracovala v oblasti psychiatrie ako sestra / referent readaptačnej starostlivosti pre liečbu závislostí spôsobených psychoaktívnymi látkami a závislostí patriacich do skupiny špecifických porúch osobnosti.
Niečo osobné: mám rada svoju rodinu, divadlo, cestovanie, alternatívnu medicínu a sviečkovú omáčku
